Groene kerken in Tilburg?

Enige tijd is in ons land een initiatief bezig om kerkgemeenschappen milieubewuster te maken. De projectwebsite van dat initiatief kunt vinden op de landelijke projectwebsite. Als Tilburgse Raad van Kerken willen we graag aandacht vragen voor dit initiatief. Het is een mooie tijd om aandacht te geven aan natuur en milieu. Ook al zitten we momenteel met corona, de milieu- en klimaatproblematiek blijft doorgaan en zal onze aandacht vragen. Graag willen we u informeren met de onderstaande korte voorlichtingsvideo.

Op donderdag 20 mei wordt dan vanaf 19.00 uur een online vragenuur gehouden met projectleider Atie de Vos. Tijdens dat vragenuur hoort u allerlei ideeën van geloofsgemeenschappen die al aan de slag zijn met concrete milieuprojecten. En samen met anderen kunt u nadenken over wat u kunt doen. Zo kunnen we op een creatieve manier voor onszelf en voor onze gemeenschap aan de slag gaan met een thema dat na corona onze aandacht volop zal opeisen.

Wilt u zich opgeven voor het online vragenuur? Dan kunt u gebruik maken van het contactformulier op deze website. U krijgt dan een uitnodiging met de link in uw mailbox.